Yayınlar

Yayınlar

A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

·     ·      Durur, E. (2019). “Elements of Marketing Communication Applicable to Higher Educatıon Institutions: A Research in Trc1 Regıon”, International Social Sciences Studies Journal, 5(37):3026-3038.

 

·         Karahan, M.,Durmaz, Y., Alsu, E., Durur,E., “The Factors Affecting Pricing Strategies in Tourism Establishments A Field Study in Southeastern Anatolia Region in Turkey”, International Journal of Management and Information Technology, Vol.11, No. 2, May 2016.
 
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler :
·         Durur, E., Tan, A. “The Role of Marketing Communication Activities of Higher Education Institutions on Students Preferences” 2nd Internaional Congress on Multidisciplinery Studies, May 4-5, 2018.
 
C. Yazılan ulusal / uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler :
·         Durur, E. 2021. Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, Dördüncü Bölüm:Dijital Pazarlama İletişimi  (73 – 92) Nobel Yayınevi, İstanbul.
 
D. Yazılan ulusal kitaplar veya kitaplarda editörlük :
·         Durur, E. ve diğerleri (Ed). 2017. Makine Halısı Desinatörlüğü, Damla Basım, Gaziantep
Tüm Hakları Saklıdır. © 2024